גם בהפלס: המועצות במכתב משותף נגד קווי הנייעס

    שלמה בן יוסף 3 Comment on גם בהפלס: המועצות במכתב משותף נגד קווי הנייעס
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרסום ראשון: מועצות גדולי התורה של אגודת ישראל ושל דגל התורה מפרסמות מחר מכתב משותף נגד קווי הנייעס.

    נושא קווי הנייעס עלה לדיון בישיבת המועצת האחרונה של אגודת ישראל ולאחר שבוע של מגעים בין גורמים רבי ביהדות החרדית מוציאים המועצות קריאה לציבור להתנתק מהאזנה לקווים אלו. על הקריאה חותמים שתי המועצות.

    באקט מפתיע של שלום יפורסם המכתב בכל היומונים החרדיים כולל יומון הפלס שהוחרם עד כה. גורמים שקשורים לעניין ספרו לאתר קול חי כי בהסכמה שבשתיקה מצד דגל התורה כולל כוונה של אנשי הפלס לסגור את קווי הנייעס שברשותם הביאה לצעד המיוחל.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      העיקר שלאתר קול חי לגורמים שקשורים למכתב מותר לספר אבל קו נייעס אסור שלמה בן יוסף תתחיל ללמוד להפלס אין קו נייעס וגם אולי קצת שיפור בכתיבה

    2. 2

      אני מגיב למגיב הקודם, נראה מתגובתך שאתה אינטרסנט, ואולי יש לך מניות בעתון הפלס שהולך לקרוס, אבל גם אם נתי גרוסמן לא מדבר באופן ישיר בקווי נייעס, אבל יש קווים שמזוהים איתם, מה שנקרא "קו ההגנה" איך שתקרא לזה, זה קו זול ומטופש שמנסה לזלזל כל הזמן בגראי"ל בדרך עקיפה בצורה מכובדת, לכתוב עליו שהוא גאון וגדול וצדיק רק לא מבין בענייני השעה… אתה מבין מי מחליט?

    3. 1

      דרך אגב, מה שכתבת על אתר קול חי, נראה לי שאתר זה מהווה תחליף מצוין וטוב, לקווי נייעס זולים שלא לוקחים שום אחריות למעשיהם, וגם מהווה תחליף לאתרי החדשות האחרים שיש בהם הרבה רכיליות. ולכן גם מערכת נתיב לא מאשרת אותם רק את קול חי